آگهی استخدام پيماني بهورز
آگهی استخدام پيماني بهورز
دانشگاه علوم پزشکی قم برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود تعداد 10 نفر را در رشته شغلي «بهورز» به صورت پیمانی استخدام می نماید
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در واحدهای تحت پوشش طبق مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای بکارگیری افراد در دستگاههای اجرائی درنظر دارد از محل سهمیه های استخدامی شماره 34929/200 مورخ 10/8 0/1389 و 47782/200 مورخ 17/09/1389 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تعداد 10 نفر از افراد واجدالشرایط را از طریق امتحان عمومی , تخصصی ، مصاحبه و گزینش براي پذيرش رشته شغلي بهورز به صورت پیمانی به شرح ذیل استخدام می نماید:
1-شرایط عمومی استخدام
1/1 – تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی.
2/1 – تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران.
3/1- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت.(ویژه برادران). معافيت پزشكي در صورتی كه به تاييد پزشك معتمد استان از عهده انجام وظايف بهورزي برآيد بلامانع است.
4/1- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روانگردان.
5/1- عدم سابقه محکومیت جزائی موثر.
6/1- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شود.
7/1 نداشتن سابقه اخراج از مراكز آموزش بهورزي.
8/1- داوطلبان استخدام نباید مستخدم رسمی, ثابت و پیمانی سایر دستگاههای دولتی و یا بازخرید خدمت باشند.
9/1- نداشتن منع استخدام در دستگاههاي دولتي به موجب آراي مراجع قانوني.
10/1- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
2- شرایط اختصاصی استخدام
1/2- داشتن حداقل سن داوطلبين 18سال تمام و حداکثربراي دارندگان مدرك كارداني 26 سال مي باشد و دارندگان مدرک دیپلم 24 سال می باشد در موارد استثنا حداقل سن دارندگان مدرك تحصيلي ديپلم را مي توان 16 سال در نظر گرفت.تاريخ برگزاري امتحان مبدا محاسبه سن قرار خواهد گرفت.
2/2- موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد. اما نبايد سن داوطلب با درنظر گرفتن موارد مذكور از 29 سال تجاوز نمايد.
الف) افراد خانواده معظم شهداء آزادگان , مفقودالاثرها و جانبازان از کارافتاده کلی که قادر به انجام کار نمی باشند, شامل : همسر, فرزندان , پدر, مادر , خواهرو برادر تا میزان 5 سال.
ب)داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسانی موظف را به استناد قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان انجام داده اند به میزان انجام خدمت فوق.
ج) مدت خدمت دوره ضرورت آقايان.
3/2- مشمولین خدمت پزشکان و پیراپزشکان می باید دارای معافیت یا گواهی پایان انجام طرح خدمت مربوطه باشند.
3- نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز:
1/3- ثبت نام از متقاضیان به صورت غیر الکترونیکی به شرح مندرج در آگهی توسط دانشگاه انجام می شود.
2/3- دانشگاه موظف است آگهی استخدام را در روزنامه های کثیرالانتشار (محلی) و اطلاع رسانی از طریق مرکز بهداشت شهرستان در محلهای مورد نیاز ، بخشداری ،دهداری ، شورای اسلامی و سایر اماکن عمومی و نصب اطلاعیه در مراکز بهداشتی درمانی و همچنین اطلاع رسانی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران (شبکه محلی) انجام دهد.
3/3- مدارك مورد نياز ثبت نام:
الف) تکمیل برگ درخواست شغل( بادقت و خط خوانا تکمیل گردد)
ب) رسید بانکی مبنی بر پرداخت مبلغ 50000 (پنجاه هزار)ریال به حساب شماره 980 خزانه نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی ایران به عنوان حق شرکت در امتحان عمومی و تخصصی داوطلبان استخدام( ایثارگران 50 درصد مبلغ مذکور را می پردازند و فرزندان شاهد از پرداخت مبلغ مذکور معاف می باشند).
ج)دو قطعه عکس 4*3 جدید, تمام رخ , پشت نویسی شده .( یک قطعه عکس روی برگ ثبت نام الصاق شود).
د) تصوير آخرين مدرك تحصيلي.
ه) تصوير تمام صفحات شناسنامه.
و) تصوير كارت پايان خدمت نظام وظيفه عمومي يا معافيت دائم(ويژه برادران)
ر) تصوير پايان طرح مشمولين خدمت پزشكان و پيراپزشكان يا معافيت از آن.
ح) مدارك دال بر بومي بودن.
ط) مدارك دال بر ايثارگري ، معلولين عادي حسب مورد از مراجع ذيربط.
ي) ساير مدارك طبق مفادآگهي حسب ضرورت.
4- نحوه ارسال مدارک و مهلت ثبت نام:
متقاضیان واجد شرایط مدارک لازم را به ترتیب ذکر شده حداکثر تا تاریخ23/11/89 با پست سفارشی پيشتاز به نشانی قم- خیابان ساحلی – دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم- طبقه سوم – واحد کارگزینی استخدام- کدپستی 37185، صندوق پستی 3756 ارسال نمایند.
به مدارک ناقص و یا مدارکی که بعد از مهلت ثبت نام به پست تحویل و یا از هر طریق دیگر ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد و مدارک ارسالی و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی شود.
ملاک تاریخ ارسال مدارک رسید پستی می باشد.
5- زمان و محل توزیع کارت:
1/5 -کارت ورود به جلسه امتحان توانمندیهای عمومی و تخصصی در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه مورخ 4/12/89 و 5/12/89 از ساعت 8 لغایت 16 در محل دانشگاه توزیع خواهد شد.
2/5 - زمان و محل برگزاری امتحان در هنگام توزیع کارت به اطلاع داوطلبان خواهد رسید
3/5- تحویل کارت فقط به خود داوطلب با ارائه اصل شناسنامه یا کارت ملی داوطلب امکان پذیر است.
6- مواد امتحان عبارتند از:
1/6 – امتحان توانمندیهای عمومی براي دارندگان مدرك تحصيلي فوق ديپلم شامل:1- زبان و ادبیات فارسی2- زبان انگلیسی عمومی3- ریاضی و آمار مقدماتی4- فن آوری اطلاعات 5- معارف اسلامی 6- اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانونی در مجموع به تعداد ( 90 سوال) به صورت چهار گزینه ای ( بدون اعمال نمره منفی برای پاسخ غلط) طراحی خواهد شد.
2/6 – امتحان توانمندیهای عمومی براي دارندگان مدرك تحصيلي ديپلم شامل:1-معارف اسلامي(25 سوال) 2- اطلاعات سياسي و اجتماعي ومباني قانوني(20 سوال)3- زبان و ادبيات فارسي(25 سوال)4- فناوري و اطلاعات(5 سوال)-5- زبان انگليسي(10 سوال)6- رياضي و آمار مقدماتي (5 سوال) باضريب يك و به صورت چهار گزينه اي ( بدون اعمال نمره منفي براي پاسخ غلط ) خواهد بود.
تبصره: اقليت هاي ديني از پاسخگويي به سوالات معارف اسلامي معاف مي باشند و امتياز آن در ساير موارد امتحان توزيع مي شود.
3/6- امتحان تخصصي براي دارندگان مدرك فوق ديپلم شامل: امتحان كتبي و مصاحبه مي باشد كه امتحان كتبي شامل تعداد 45 سوال مرتبط با رشته شغلي بهورز و با ضريب يك مي باشد و مصاحبه نيز داراي 45 امتياز خواهد بود.
4/6- امتحان تخصصي دارندگان ديپلم صرفا شامل مصاحبه بوده كه حداكثر داراي 40 امتياز خواهد بود.
7-تذکرات:
1/7 – ایثارگران شامل جانبازان , آزادگان و رزمندگانی که 9 ماه متوالی یا 12 ماه متناوب سابقه حضور داوطلبانه در جبهه های جنگ تحمیلی دارند و نیز خانواده های معظم شهدا , مفقودین و جانبازان از کارافتاده کلی (غیر قادر به کار ) در صورت دارا بودن شرایط مندرج در آگهی , با رعایت قوانین و مقررات مربوط از الویت قانونی برخوردار خواهند بود.
2/7- از کل مجوز استخدام تخصیص یافته به دانشگاه , 30 درصد آن برابر قوانین و مقررات برای استخدام ایثارگران اختصاص می یابد 25 درصد آن به فرزندان شاهد و فرزندان جانبازان 25 درصد و بالاتر با معرفي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان اختصاص می یابد و پنج درصد باقیمانده به سایر ایثارگرا ن اختصاص دارد.
3/7 - انتخاب ايثارگران در حد سهميه 5 درصد به ترتيب نمره فضلي از بين ايثارگران واجد شرايط كه در زمان مقرر ثبت نام نموده اند و برابر شرایط انتخاب بومی بهورزان انجام خواهد شد.
4/7- استخدام مازاد بر 30 درصد سهميه ايثارگران و فرزندان شاهد و فرزندان جانبازان 25 درصد و بالاتر از طريق رقابت با ساير داوطلبان واجد شرايط صورت خواهد گرفت.
5/7- خانواده معظم آزادگان صرفا تا يكسال پس از آزادي آزاده ، از الويت قانوني برخوردار مي باشند.
6/7- در گواهي خانواده جانبازان مي بايست جمله (( عضو خانواده جانباز از كار افتاده كلي غير قادر به كار )) قيد شود ، در غير اينصورت اين افراد نمي توانند از مزاياي بند 1 تذكرات بهره مند شوند.
7/7- جانبازان و خانواده محترم شهدا در صورت داشتن كارت شناسائي از بنياد شهيد و امور ايثارگران با ارائه تصوير آن نيازي به اخذ و ارائه گواهي از بنياد مذكور ندارند.
8/7- معلولين عادي به شرط دارا بودن شرايط مندرج در آگهي و كسب حد نصاب نمره به ترتيب نمره فضلي از 3 درصد سهميه قانوني مربوطه برخوردار خواهند بود.
9/7- انتخاب داوطلبان استخدام دارندگان مدرك تحصيلي فوق ديپلم حداكثر به ميزان سه (3)برابر ظرفيت مورد نياز از ميان افرادي كه حد نصاب نمره امتحان توانمنديهاي عمومي را (60 درصد) را كسب كرده اند بر اساس بالاترين نمره فضلي امتحان كتبي تخصصي انتخاب و براي مصاحبه معرفي مي شوند . پس از انجام مصاحبه 5/1 برابر ظرفيت مورد نياز ، برا ساس مجموع نمرات فضلي كتبي تخصصي و مصاحبه به هسته گزينش معرفي مي شوند.
10/7- انتخاب داوطلبان استخدام دارندگان مدرك تحصيلي ديپلم حداكثر به ميزان سه (3) برابر ظرفيت مورد نياز از ميان افرادي كه حدنصاب نمره امتحان توانمنديهاي عمومي را (60 درصد) را كسب كرده اند انتخاب و براي مصاحبه معرفي مي شوند . پس از انجام مصاحبه 5/1 برابر ظرفيت مورد نياز براساس نمره مصاحبه به هسته گزينش معرفي مي شوند.
تبصره:
انتخاب داوطلبان ابتدا از بين دارندگان مدرك تحصيلي فوق ديپلم انجام مي پذيرد و در صورت عدم وجود متقاضي فوق ديپلم و يا عدم تكميل ظرفيت ، از بين متقاضيان داراي مدرك تحصيلي ديپلم انتخاب صورت مي پذيرد.
11/7- كليه داوطلبان مي بايد بومي روستاهاي محل مورد تقاضاي استخدام باشند.
12/7- بهورز بومي به افرادي اطلاق مي شود كه حداقل داراي يكي از ويژگي هاي زير باشند:
الف) محل تولد داوطلب با روستاي محل تقاضا براي استخدام يكي باشد و همچنين سكونت داوطلب در روستای اصلي مورد نياز محرز گردد.
ب)حداقل دو مقطع تحصيلي از مقاطع تحصيلي ( ابتدايي، راهنمايي و متوسطه ) را در روستاي اصلي مورد تقاضا طي كرده باشد و همچنين سكونت داوطلب در روستاي اصلی مورد نظر محرز گردد.
ج) احراز حداقل يكسال سكونت مستمر در روستاهاي اصلي (از تاريخ انتشار آگهي به قبل) مندرج در بندهاي الف و ب مي بايد مورد تاييد شوراي اسلامي روستا و مركز بهداشتي درماني مربوطه قرار گيرد.
د)داوطلبان پذيرش بهورزي چنانچه تا قبل از ثبت نام بدليل ادامه تحصيل ، گذراندن طرح و يا انجام دوره خدمت ضرورت سربازي در خارج از محل روستا سكونت داشته است ، مشروط به آنكه شوراي اسلامي بومي بودن فرد و اقامت وي را قبل از وضعيت هاي فوق الاشاره در روستاي محل مورد تقاضا حداقل به مدت يكسال گواهي نمايند ، بلامانع است.
ه)در صورت عدم حضور فرد واجد شرايط در بندها و تبصره هاي فوق الذكر مي توان از افراد ساكن در روستاهاي قمر خانه بهداشت با رعايت شرايط مندرج ( احراز بومي بودن در روستاهاي قمر) ثبت نام به عمل آيد و در صورت عدم وجود افراد واجدشرايط در روستاهاي قمر از وجود فرد واجد شرايط از روستاهاي همجوار تا فاصله حداکثر 15 كيلومتر بلامانع است . در موارد خاص و عدم وجود فرد واجد شرايط فاصله روستاهاي همجوار بیش از 15 كيلومتر با پيشنهاد معاونت بهداشتي دانشگاه و تصويب هيات رئيسه ممكن خواهد بود.
13/7- به مدارك ارسالي دارندگان مدارك تحصيلي بالاتر و پائين تر از مقاطع اعلام شده در شرايط احراز مشاغل مورد اشاره و همچنين مدارك معادل ترتيب اثر داده نخواهد شد.
14/7- مشمولين قانون خدمت پزشكان و پيراپزشكان كه در حين انجام خدمت قانوني در واحدهاي تابعه دانشگاه مي باشند مي توانند در امتحان استخدامي اين دانشگاه شركت نمايند. ارسال گواهي اشتغال به طرح اينگونه افراد الزامي است.
15/7- مسئوليت ناشي از عدم رعايت دقيق ضوابط و شرايط اعلام شده در متن آگهي بر عهده داوطلب خواهد بودو در هر مرحله از مراحل ثبت نام، امتحان و جذب محرز شود داوطلب اطلاعات خلاف داده يا فاقد شرايط مندرج در آگهي است داوطلب از انجام مراحل بعدي محروم خواهد شد . حتي در صو رت پذيرفته شدن در آموزشگاه بهورزي و يا صدورحکم استخدامي ، حكم مزبور لغو و بلااثر مي گردد.
16/7- اخذ تاییدیه مدارک تحصیلی متقاضیان استخدام در صورت پذیرفته شدن در امتحان (حداکثر 2 ماه پس از اعلام نتیجه ) از سوی دانشگاهها الزامی است.
17/7- پذيرفته شدگان پس از ابلاغ نتيجه نهايي حداكثر يكماه فرصت خواهند داشت جهت تكميل مدارك و طي مراحل پذيرش به دانشگاه مراجعه نمايند.
18/7- در صورت عدم مراجعه پذيرفته شدگان در مهلت مقرر يا انصراف آنان پس ازشروع آموزش از پذيرفته شدگان ذخيره جهت شروع دوره دعوت به عمل خواهد آمد.
19/7- دانشگاه می باید تعهد محضري از پذیرفته شدگان برای الزام به ارائه خدمت به مدت حداقل 10 سال در محلي كه درآن استخدام مي شوند مبادرت نمایند.
20/7- پذیرفته شدگان در مقطع كارداني به مدت شش ماه آموزش تطبيقي مهارتهاي بهورزي و دارندگان مدرك تحصيلي ديپلم به مدت 2 سال دوره آموزشی بهورزي را طي خواهند كرد.
21/7- شركت داوطلبان با مدرك تحصيلي به غير از مقاطع تعیین شده در آگهي در امتحان ممنوع مي باشد.
22/7- هرگونه اطلاع رساني در خصوص امتحان استخدامي از طريق تابلو اعلانات دانشگاه و از طريق سايت اينترنتي دانشگاه به آدرس: www.muq.ac.ir به صورت همزمان خواهد بودو داوطلبان اطلاعات مورد نياز خودرا بدين طريق دريافت خواهند كرد.
تبصره: صرفا در خصوص فراخوان جهت ثبت نام متقاضیان اطلاع رسانی از طریق بند 2/3 اقدام خواهد شد.
23/7- با توجه به اين كه ملاك ثبت نام از متقاضيان استخدام تكميل برگ درخواست شغل مي باشد ، لازم است در تكميل برگه مورد نظر نهايت دقت را به عمل آورده و هيچگونه اصلاحاتي پس از ارسال برگ درخواست شغل قابل پذيرش نخواهد بود.