آشنایی با سامانه مدیریت نظارت و ارتباطات مردمی
سامانه مدیریت نظارت و ارتباطات مردمی چه وظیفه ای دارد
سامانه مدیریت نظارت و ارتباطات مردمی وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشكي ،بمنزله پیش خوان و بستر ارتباطی یکپارچه ای است که درخواستهای مردمی را در حوزه های خدمتی این وزارت و در گستره کشوری دریافت و پاسخگویی به آنها را در کمترین زمان ممکن رسیدگی می کند: الف)فرایند گردش کار سامانه
الف)فرایند گردش کار سامانه
-
دریافت درخواست ارباب رجوع با استفاده از ابزارهای ارتباطی ممکن اعم از؛
-
تلفن، فاکس، پیامک، پست الکترونیک، مکاتبه، پرتال/سایت سازمانی، مراجعه حضوری، صندوقهای ارتباطی و ...
-
-
ثبت درخواست به صورت مکانیزه
-
ابلاغ/ توزیع درخواست به واحدهای عامل و رسیدگی کننده سازمانی
-
ثبت بارخورد و شرح عملکرد توسط واحدهای عامل و رسیدگی کننده
-
اعلام نتیجه به ارباب رجوع
09678