• 1391/08/16 - 07:20
  • 39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
آشنایی با سامانه مدیریت نظارت و ارتباطات مردمی

سامانه مدیریت نظارت و ارتباطات مردمی چه وظیفه ای دارد

سامانه مدیریت نظارت و ارتباطات مردمی وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشكي ،بمنزله پیش خوان و بستر ارتباطی یکپارچه ای است که درخواستهای مردمی را در حوزه های خدمتی این وزارت و در گستره کشوری دریافت و پاسخگویی به آنها را در کمترین زمان ممکن رسیدگی می کند: الف)فرایند گردش کار سامانه

 
سامانه مدیریت نظارت و ارتباطات مردمی
 
سامانه مدیریت نظارت و ارتباطات مردمی وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشكي ،بمنزله پیش خوان و بستر ارتباطی یکپارچه ای است که درخواستهای مردمی را در حوزه های خدمتی این وزارت و در گستره کشوری دریافت و پاسخگویی به آنها را در کمترین زمان ممکن رسیدگی می کند:

الف)فرایند گردش کار سامانه

  1. دریافت درخواست ارباب رجوع با استفاده از ابزارهای ارتباطی ممکن اعم از؛
    • تلفن، فاکس، پیامک، پست الکترونیک، مکاتبه، پرتال/سایت سازمانی، مراجعه حضوری، صندوقهای ارتباطی و ...
  2.  ثبت درخواست به صورت مکانیزه
  3. ابلاغ/ توزیع درخواست به واحدهای عامل و رسیدگی کننده سازمانی
  4. ثبت بارخورد و شرح عملکرد توسط واحدهای عامل و رسیدگی کننده
  5. اعلام نتیجه به ارباب رجوع
ب)پیکر بندی عملیاتی:
      

                                                         
 
  
در حال حاضر امکان ارائه خدمات تلفنی فراهم گشته است که ارباب رجوع می تواند با استفاده از شماره تماس 09678 (1490)با سامانه مذکور تماس حاصل نموده و درخواست خویش را مطرح نماید.
لازم بذکر است که دامنه خدمات این سامانه در حال حاضر صرفا به حوزه خدمتی سلامت محیط و کار محدود گشته و به صورت تدریجی به سایر حوزه های خدمتی وزارت بهداشت توسعه خواهد يافت .

09678

 
 
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 9672
کلمات کلیدی